She used to be the sweetest girl

Vilken helvetes jävla dag, bara jätte depprimerande från början till slut. Och det här hemska vädret, jag vill inte alls ha höst. Hade inte en enda lektion idag, bara en jättelång mentorstimme. Och sen en massa andra möteten med lärare för att försöka rädda min studiesituation. Vi satte även upp fotona från europaresan på väggen idag, inte riktigt klart än men det blev mycket bättre än det förra. Efter skolan åkte jag till körskolan och bokade några nya körlektioner och sen körde jag hem till hammarö för att hämta upp mamma och sen vidare till Bergvik, blev att vi åt god mat på Mamma's pizzeria, heter det ens så fortfarande? Och sen körde jag till Grums. Nu sitter jag här och gör ingenting, har packat lite för imorgon. Vill bara åka till Stockholm nu på direkten. Ska nog duscha nu och sen göra en stor kopp med varmchoklad, känns som jag behöver det nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0