I go hunting for witches

Tisdag, lite saker lösta kanske. Älskar att ingen vet någonting. Väldigt lång skoldag och jag var faktiskt där hela dagen. Vi hade dubbeltimme i internationell ekonomi på morgon, måste säga att det vi håller på med just nu är väldigt kul fast jag kan inte säga att vi var särskilt aktiva halva tiden, fast för mig berodde det på att min grupppartner Siri försvann iväg till GHAB med sin syster för att kolla lägenheter. Och helt otroligt nog verkade dom hitta en bra jätte nära mig så jag hoppas verkligen på den. Det skulle verkligen vara lycka om dom flyttade hit. Sen hade vi idrott efter lunchen, vi spelade bränboll och jag var som alltid totalt värdelös på det men kul är det allt. Sen efter det hade vi lång naturkunskap, jag och Ida var super flitiga och jobbade hela lektionen. Efter det Geografi och sist barteknik, så himla kul är det. Idag blandade jag en supergod Frozen chocolat monkey och Ice coffie, jag som inte gillar kaffe, men den var faktiskt helt okej. Resten av dagen har jag varit duktig och tvättat och diskat en massa, har även kollat på idol och Andra Avenyn. Just nu sitter jag och lyssnar på Siris partyblandning, loves it. Har lång sovmorgon imorgon, börjar inte förens vid ett, underbart. Ska nog gå och läsa lite i min bok nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0