I love the sound of you walking away

Syster satt och grejade med min heade förut men ingen av oss blev riktigt nöjda och sen ärkte vi att det blev ljusare rutor runt texten så den ska göras om, men får vara kvar tills vidare. Tycker synd om er som måste läsa om att jag ska göra om min design hela tiden, men ja den är ganska viktig för mig för det är inte särskilt kul att skriva i en ful blogg.

Gjorde klart svenskan, duktigt.
Jag måste köpa kläder och skor, känns väldigt tomt just nu. Tur att jag ska till shopping staden till helgen i alla fall. Jag ska hitta mig ett par platåskor, det måste jag annars beställer jag ett par från en engelsk hemsida även om jag egentligen inte vill köpa några utan att prova dom. Har hittat ett par sycken som är underbart snygga och jag är helt kär i dom. Mina föräldrar tycker dom är hemska men dom får väl tycka det och dom vänjer sig väl som med allt annat.

Jag är sugen på att se på film, men jag borde nog sova. Upptäckte just att klockan var rätt så mycket men som tur är börjar jag inte förens halv ett imorgon. Perfekt att börja vid den tiden, borde vara så varje dag och då gör det inget alls om man går till fem. 
Ska åka in till körskolan imorgon efter skolan, möta upp pappa där och sen åka och hämta mamma och vidare en sväng till bergvik och sen köra hem till Grums, så det blir en massa övningskörning för min del. Börjar faktiskt bli lite bättre på det nu.

Nej nu måste jag ge mig, men här är en bild på skorna.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0