Innan du glömmer mig

sjuk, tjohej.
Varit hemma hela dagen och inte gjort någonting. Sovit, läst och kollat på tv. Såg faktiskt på "Amelie från Montmartre" förut och ja den var väldigt, älskade den. Musiken är nog underbarast. Har nog haft lite feber idag till och med. Usch, jag vill verkligen inte vara sjuk denna helgen. Men vi får se efter att jag har sovit ut imorgon är jag frisk som en nötkärna.. Ja man kan ju hoppas i alla fall.
Nu sitter jag och smaskar på cherry halstabletter som är riktigt goda och fudnerar lite på vad jag ska göra nu. Kanske ska läsa lite till, lånade ju "Om jag kunde drömma" för någon dag sen på bibloteket så det är den jag läser just nu. Än så länge är jag inte särskilt imponerad, tycker den är ganska tråkig faktsikt men det kan ju bero på att jag har sett filmen kanske.
Blir i alla fall att vara hemma imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0