Den fulaste flcikan i världen

Nu är jag hemma från Stockholm, eller för ett par timmar sen. Det har varit en bra helg. Åkte tåg med syster i fredgas till huvudstaden. Elin och Rolf mötte upp oss där, Rolf tog våra väskar och sen tog vi bussen direkt till Grönalund. Det första vi gjorde var att åka den nya karusellen, Insane. En besvikelse måste jag säga, inte alls så läskig som jag hade hoppats på och alldeles för kort, men visst den var kul. Senare kom även Elins komps Anna och Systers kompis Kristin, träffade även Karin & Ellen en kort stund. Vi orkade aldrig köa för att få bra platser till Håkan så vi stod nästan längst bak men vi höll på att bli mos där för att det var så himla mycket folk och det var helt omöjligt att ta sig fram. Mitt under konserten gick vi och åkte Jet Line också och sen efter konserten åkte vi hem. Lördagen blev en shoping dag och det bästa med hela dagen var när vi var och åt glass på Ben & Jerry's cafét. Idag belv det också lite shoping i Farsta centrum innan vi tog tåget hem till Karlstad igen. Fick vänta en timme i stan på bussen till Grums, inte kul men som tur var fick jag sällskap av Polly ett tag. När jag kom till lägenheten blev det film och söndagsmys, såg på "Tillsammans är man mindre ensam", en söt fransk drama/komedi med Audrey Tautou, älskade den.

Köpte faktiskt lite saker i Stockholm, ett par skor, en klänning, en tröja, smink, strumpbyxor och två filmer, "Amelie från Montmartre" och "Sweeney Todd". Tyvärr blev det inga paltåskor..

Nu måste jag nog sova snart om jag ens ska orka ta mig upp imorgon, inget jag ser fram emot.

Bilder från helgen kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0