I miss you, Im pregnant

Knepig natt med skumma drömmar. Kunde som vanligt inte somna på ett bra tag även om jag egentligen är hur trött som helst. Första drömmen drömde jag i alla fall precis när jag hade somnat, fattade inte riktigt vad den handlade om men jag var i min lägenhet helt själv och var jätte hög, hur det hade gått till vet jag inte. Jag kunde inte kontrollera mig själv och allt var jätte snurrugt tillslut la jag mig på sängen och då blev jag helt förlamad och efter det vaknade jag och hade panik typ. Konstigaste drömmen någonsin. I nästa dröm var jag och min mamma ute och övningskörde, vi var påväg till en Britney Spears konsert. Plötsligt öppnas ena dörren på bilen och då sitter vi plötsigt i ett flygpan istället, mamma flygger ur och blir hängade på kanten. jag försöker hjälpa henne upp men tappar henne. Flygplanet landar en stund senare och jag kliver av. Det är en stor folksamling runt där min mamma har landat och jag vågar inte gå fram för att kolla. Därefter vaknar jag av ett sms av Siri, tack.

Skoldagen idag var helt okej. Psykologi, Geografi och Drycker där vi hade ölkunskap. Skumt att dricka öl på skolan, i och för sig var det ett halvt glas lätt öl. Nästa gång ska vi få testa en massa olika sorter.

Sen resten av dagen har jag inte gjort något, verkligen ingenting. Jag som hade tänkt att städa lägenheten, men ja jag var ju duktig igår så. Jag har inte heller pluggat någon svenska, dåligt. Tror jag har glömt bort hur man gör faktsikt. Ska nog plugga lite nu snart, bra lixom halv två på natten. Nästa vecka har vi studiedagar måndag, tisdag, det är alltid trevligt. Jag vill ha helg.

Chockande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0