High Horses

Det var längesen jag grät till en film, men idag gjorde jag det. Egentligen vet jag inte riktigt varför, för det var ju bara en vanlig töntig häst film. Flicka - Den bruna mustangen hette den. Visst lite sorlig var den allt och jag är alltid extra känslig när det är hästfilmer. Jag glömmer aldrig när jag och mamma satt och grinade till Spirit - Hästen från vildmarken som då är en tecknad film, lite komiskt. Nu när jag tänker på det tror jag faktiskt att jag saknar hästar och ridningen lite, var länge sen jag var med syster och red. Får nog ta och följa med henne någon dag, fast det är ju inte lika kul längre när älsklings hästen Primo inte är kvar längre. han åkte för några dagar sen och jag borde faktiskt ha varit där och sagt hejdå till honom..

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på underbara Laakso och få en lång natt med många timmars sömn, precis vad jag behöver nu. Och imorgon måste jag seriöst ta tag i saker, behöver hjälp med alla restmomenten för det är panik på riktigt nu och jag kommer inegnstans med det och absolut inte utan hjälp.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0