Alla mår dåligt och alla mår skit

Det här har blivit en riktigt nattblogg, jag borde egentligen sova, men nej då. Helt okej dag. Lång sovmorgon, mentorstimme, psykologi och sen slutade jag. Promenerad hem med Mattias, trevlig typ det där. Gjorde inte så mycket förens innan åtta då Ida kom hit. Vi sprang en snabbis till ica, stort behov av godis. köpte även två flaskor Vitamin defence, kände att jag var tvungen att testa dom eftersom alla bloggare dricker dom, haha vilken nörd jag är. Hoppas på att dom är goda nu för billiga var dom inte. Sen gick vi hem till mig och kollade på Idol och även Kändisdjungeln. Sen blev det ett antal timmars prat och en massa underbar musik. Förresten tack Ida som lagade mitt internet och min dator som dog ett tag där. Ska nog försöka sova nu för imorgon börjara jag vid nio, usch. Nu blev jag hungrig också.

Jag har blivit galen i Shakiras låt She Wolf som jag hatade från början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0