En minut på cykel till ditt hus

Det går ju bara åt helvete med designen, har suttit i flera timmar och försökt få ihop en ny header men det blir bara så dåligt hela tiden. Jag behöver hjälp, någon som är bra på det här som kan hjälpa mig göra i ordning en enkel snygg design? Gärna någon som är bra på photoshop, för det är verkligen inte jag. Varje gång jag försöker mig på det får jag bara utbrott på det bara för att jag inte fattar någonting. Så, någon som vill hjälpa mig?

Dagen, lång sovmorgon och sen tre lektioner. Psykologi A som jag och Siri inte lyssnade på ett enda ord av vad läraren sa, Geografi där jag och mina klasskamrater kom försent och inte gjorde särskilt mycket och sen drycker som var kul. Denna gång läste vi om kaffe och vi fick även göra oss en egen "French Kiss" som innehåller espresso, varmmjölk, chokladmonin, vaniljmonin och skummadmjölk. Synd att man inte gillar kaffe, smakade alldels för mycket av det för att jag ska tycka om det, blä.

Sen har jag inte gjort något mer vettigt idag, bara suttit vid den här jäkla datorn och kronglat. Måste skriva klart den där svenska grejen som skulle ha varit inne i fredags, men då var lektionen inställd.

Nej ge mig fredag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0