The universe is not enough

Dålig uppdatering på några dagar, är så himla trött hela tiden. Just nu mår jag inte särskilt bra, ont i halsen och huvudet och kanske till och med lite feber. Så imorgon tror jag faktiskt inte att jag orkar gå till skolan alls, dessutom har vi ju idrottsdag. Dom senaste dagarna har blivit halv dagar i skolan, mer orkar jag inte. Skulle nästan vara bättre om förskylningen bröt ut istället så jag blev sjuk på riktigt. Fast till helgen måste jag vara frisk för det är ju en riktig party helg som väntar. Ut med Linnea och Siri på fredag och födelsdagsfest hemma hos Siri på lördag, inget jag vill missa dirket. I måndags efter skolan följde jag och Ida med hem till Mike för att hälsa på alla hans djur, vi var som två dagisbarn på zoo. Åsnorna var nog absoluta favorit, så söta.

Både Idol och Andra Avenyn började igår, äntligen säger jag bara, min höst är räddad!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat för typ första gången idag och om en stund börjar Idol. Sen ska jag kanske kolla på Amelie från Montmartre och plugga lite Svenska. Kommer nog bli en lång natt med tanke på att jag har sovit hela dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0