Children of the revolution

Helt okej dag, lång sovmorgon. Psykologi, Geografi och drycker där vi idag kollade på en film om öl och hade ölprovning. Jag har nu hittat mig en favorit öl, Timmermans Kriek. Den smakar inte öl överhuvudtaget utan istället smakar den körsbär, mums. Efter skolan gick jag hem till Ida där jag var en stund innan vi tog en sväng till ica och sen hem till mig. Jag lagade misslyckad mat och sen såg vi på Idol, äntligen har jag någon att titta på det med. Så himla tråkigt att sitta här själv och se på det. Niclas som är med där är ju hur söt som helst, håller på att smått dö varje gång jag ser honom, sjunger bra gör han också. Sen sjöng vi Abba singstar och efter det såg vi på underbara Moulin Rouge och sjöng ännu mera, stackars grannar. Jag är tottalt besatt av den filmen, undra hur många gånger jag har sett den nu. Börjat smått med planerna inför helgen, den kommer nog, tro det eller ej bli rätt så party och det gillar vi. Ucsh vad jag gör av med pengar just nu, men jaja lönen kommer ju på fredag.

Nej nu ska jag måla naglarna, kolla på dagens avsnitt av Riverside och sen blir det att sova. Har ju inte riktigt lika lång sovmorgon imorgon, utan börjar klockan tolv.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0