Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig

Oj klockan är redan över tolv och jag måste snart sova för imorgon börjar jag klockan nio, ja kommer seriöst vara helt död eftersom jag inte alls kommer kunna somna förens typ vid tre. I skolan idag hade jag bara mentorstimme och psykologi sen gick jag hem igen. Har varit duktig och pluggat internationellarealtioner, matte och försökt plugga lite bilmärken. Ida var här och såg Idol med mig igen. Jag vill att det ska vara efter skolan imorgon, för jag orkar verkligen inte med skoldagen imorgon, men jaja jag får väl stå ut. Skulle behöva diska också, men orka, hinner förhoppningsvis med det imorgon innan jag drar iväg ut. Nej nu får jag ge mig.

           Jag tog snygga bilder förut, eller inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0