God can be funny at a cocktail party

Det gick åt helvete för mig igår så det blev inte att jag skrev något, men skit samma. Skoldagen idag var tråkig, förvånad nej. Det enda som var kul var ju så klart bartekninken, vi fick fortsätta med att blanda lite olka Alkoholfria drinkar. Vi fick välja på ett antal stycken så jag blandade mig en Virgin Colada och Shirley Temple, båda blev faktiskt underbart goda. Efter att jag hade slutat gick jag en sväng till bibloteket och lånade mig två filmer varav en av dom ska jag nog kolla lite på nu. Kommer antagligen somna i soffan för jag är en aning trött eftersom jag var vaken halva natten. Måste skärpa mig, men har ingen lust med det just nu. Imorgon börjar jag efter ett, inga fel med det, spanskan är inställd imorgon också. Ska nog försöka fortsätta fixa lite med desigen sen.. 

Jag längtar tills fredag för då ska jag och syster åka till kusinen i Stockholm, vi ska se Håkan Hellström på Grönalund!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0