Bättre i Berlin

Sitter här i min ensamhet och äter glass, dock inte mumsig Ben & jerry's eftersom det inte finns att köpa i Grums utan halv äcklig Carte D'or glass. Lite dålig uppdatering här på bloggen igen men wtf. Hade en bra helg i alla fall. Halvtråkig kulturnatt på fredagen då jag jag såg Bermuda, lyckades tyvärr missa Vidar eftersom det redan var fullsatt när jag kom dit. Senare drog jag och Siri till Arena och hade en grymt rolig kväll. På lördagen åkte jag hem till Hammarö, det var tänkt att det skulle bli en hemma kväll farmför tvn. Men istället blev jag och syster hämtade av Mattias och Nils och vi drog in till stan. Vad vi sen gjorde var nästan lite smått pinsamt, eller jag inget jag brukar göra i alla fall. Vi hängde vid Shell med alla andra bil töntar. Jag och syster kände oss mest utanför. Men träffade arbetskompisar från i sommras så det var ju lite kul. Senare åkte alla ut till Välsviken eller vad det nu heter istället så dom kunde racea med sina bilar på raksträckan där. Spännande, eller inte. På söndagen följde jag med syster till stallet, vi var i paddocken och hoppade lite hinder. Märks att jag inte har ridit på ett tag. Måndag och Tisdag hade jag studiedag så efter att syster slutat skolan på måndag åkte hon och jag in till stan där jag gjorde av med alldels för mycket pengar. Köpte id-smink, jeans, linne och ett par örhängen. Sen tog vi bussen till Grums där vi åt mat på pizzerian vid stationen. Sen promenerade vi upp till mig, gjorde milshake och hade Hugh Grant filmmaraton till idag. Fast det blev inte så många filmer utan vi gjorde bara en massa annat.
Imorgon är det skola igen, jippie tjohej! Ge mig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0