Hope for a normal life

oj, jag har inte riktigt haft tid att skriva de senaste dagarna, inte ork heller. Nu känns det plötsligt som sommarlov, det underbart varmt och jag är hemma på Hammarö. I måndags var vi ju på Karins 18 års kalas, blev mest att vi planerade arvikafestivalen. På tisdagen träffade Camilla, Gina och Sofia inne i stan, glass vid älven, mysigt. Sen på kvällen var jag och syster i stallet. Onsdagen var jag och hälsade på på mitt jobb där jag ska vara i fem veckor, mest för att få reda lite på vad jag ska göra. Sen efter det åkte jag och Karin och köpte partytält och lite andra bra och ha saker. Kvällen tillbringades med syster och Evelina, vi är ensama hemma nu eftersom våra föräldrar åkte till Prag, lyxigt. Vi kollade på tv och ringde dejtinglinjen hela kvällen, första gången jag testade det faktisk och lite roligt var det allt. 

Idag har vi mest solat och varit och badat, fast jag gick aldrig vattnet för jag var feg idag. Egentligen skulle jag ha varit i Grums idag och hämtat lite saker, men sov så länge så hade inte tid med det. Får bli imorgon istället.

Nu blir det snart att äta Tacopaj och se klart på Dansar med vargar, älskar den filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0