I want to live where soul meets body

Någon dags uppehåll igen, sorry. I lördgas var jag och firade Gina som fyllde 18 år, först på Norrstrand hemma hos Andreas och Malin, även Madde var med. Senare åkte vi in till stan för att sätta oss på en ute servering, det gick då inte så bra eftersom det var fullproppat överallt. Så vi bestämde oss för att gå in på Score och spela Bowling, fast jag var inte med eftersom jag hatar det och riktigt värdelös på det, jag nöjde mig med att titta på. Vid ett tiden när dom stängde gick vi till Alpina där dom andra skulle äta mat, jag blev bjuden på en halv pizza så jag tackade inte nej jag heller även om jag inte brukar vara den som äter fyllemat på nätterna.
Igår så var jag, syster och Evelina på Skuggan och badade, underbart skönt i vattnet nu, inte ett dugg kallt. kladdkaka och jordgubbar blev det till det. Senare på kvällen så kom mamma och pappa hem från prag, fick en parfym och en Matrjosjka, en sån där rysk docka som man kan dela i flera delar, en sån jag har velat haft jätte länge. Fick se på kort och grejer från Prag, jag vill också åka dit.
Idag har jag åkt fram och tillbaka till Grums igen, för att hämta alla saker som jag ska ha med mig till Arvikafestivalen. Åker ju faktiskt dit imorgon, längtar som in i helvete, haha. Kommer bli så galet kul och galet varmt, såg på vädret igår att det kommer ligga runt 30 grader varje dag, stekta i år igen.
 
Jag vill åka och bada, men ingen vill bada med mig. Syster är elak unge och mina föräldrar är redan på Rud och badar och dit är det alldeles för långt att åka till. Så jag får väl stanna hemma och vänta på att folket ska komma hem så jag får lite mat.
Pratade med Ida nyss, vi kommer inte ses på hela sommaren för vi åker bara om varandra. Fast vi ses ju såklart på Putte i parken, wiie.

Nej nu blir det nog att raka benen och packa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0