Jag tänker aldrig på dig

Midsommar ja, lite komiskt blev det allt.

Skulle ha gått upp runt vid tolv, men jag kunde inte komma upp ur sängen förens efter två. Inte så konstigt kanske eftersom jag somnade efter sex på morgonen. Gjorde inget speciellt på dagen, eller jag tog bussen från Grums vid fem och sen gick jag i mina skyhöga nya skor till Herrhagen, hem till Patirk. Där var det tomt med folk, bara han och Algot. Fast en liten stund senare kom Sascha, Daniel, Jesper, Emil och Martin. Vi gick sen senare till parken för at dom andra skulle grilla, det gick ju väldigt bra. Det började regna och engångs grillarna var värdelösa, jag, Jesper och Sascha satt under mitt paraply och kollade på bara. Tillslut när det började regna allt för mycket flyttade dom in grillarna i små hus i lekparken, haha måste ha sett kul ut. Vi gav sen upp och flyttade in till Patrik där dom åt maten, samtidigt kom det fyra flickor som Jesper hade bjudit dit. Blev väl lite party, fast jag hade mest tråkigt då och en stund senare gick jag ut i regnet för att leta reda på Ward som jag ändå inte hittade förens jag var tillbaka hos Patirk igen. Kul att träffa honom, det var evigheter sen sist. Ungefär samtidigt så kom Siri, Jennifer, Matilda och Andrea men dom gick över till Sascha eftersom hade gått hem av någon anledning. Jag gick också dit sen när Ward gick tillbaka till festen där han kom ifrån. Då var det även fyra andra där och det blev ölspel en stund innan Saschas mamma kom hem och slängde ut oss, så jag och Siri gick tillbaka till Patrik. Dit hade det kommit ännu mera folk, Krolle, Kungen, Michael och Pär. Blev rätt trevligt där på slutet och vid halv två tiden promenadera jag, Daniel och Jesper in till staden. Fast jag tappade dom vid Nöjes eftersom vi hittade Sascha och några till där. Tog sen bussen tillbaka hem till Grums. Helt otroligt nog var jag nykter hela kvällen, även om alla andra var riktigt fulla, och det funkar bra det med, ganska kul att studera folk.

Idag blev det att sova till två igen. Ikväll blir det party i Skåre hos Malin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0