Döda tankar om varandra

Jag blev räddad igår, för precis när jag hade krypt ner i soffan med en filt över mig så fick jag ett sms av Polly som bjöd mig på fest. Så jag tog mig upp och bestämde mig för att jag faktiskt skulle åka dit. Så klockan åtta var jag i stan. Skulle ta buss tre från torget. Där var det ju sån där skolavslutning grej, men det var nästan helt dött med tanke på att det spöregnade, sorligt. Träffade syster och Kristin en snabbis, även Daniel, Krolle och vad han nu heter. Tog sen bussen och hoppade av vid sjukhuset, och mötte Polly och Max där. Kändes lite sjukt att vara där igen, var ju några år sen. Tydligen hade dom också klassfest, lite flera folk än på våran fast även lite annat folk som inte tillhörde klassen. Det blev i alla fall en rätt så kul kväll. Blev lite mycket där på slutet, men jaja. Lyckades på något konstigt sätt snubbla på en trottoarkant och slå upp mitt knä på vägen tillbaka in till stan, nu gör det jätte ont och är helt blått och sårigt.

Pappa kom och hämtade idag så nu är jag på Hammarö, blir nog kvar här till på Tisdag. Vi fick besök av peter och SötArvid förut en stund och sen blev det tacos och väntan på Lukas som aldrig kom. Vi åkte istället och hyrde en film, Changeling. Den var riktigt bra, länge sen man började gråta av en film.

Imorgon blir det stallet och färgning av hår.


Polly, Charlie och Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0