Someday day you will be loved

okej, jag kan inte hålla mig borta. Och jag ska försöka att bli riktigt aktiv nu faktiskt, kommer nog inte bli så svårt heller eftersom jag sitter vid datorn dygnet runt. Jag har saknat att skriva av mig faktiskt, för det är ju ganska så roligt egentligen.

Jag hoppar över det med att skriva om allt som här hänt medans jag har varit borta här ifrån, för det orkar jag inte. Jag kan bara säga det att Europaresan var underbar.
Imorgon är det dags för skolavslutning, sommarlov alltså. Vart tog det här skolåret vägen egentligen? Ingen aning.. jag vill inte veta heller, jag är bara glad att det är över. För nej det har inte varit bra, allt har mest bara skitit sig. Specielt nu på slutet, nej det ska vi inte ens prata om.

Imorgon kväll ska vi ha "klassfest" och då menar jag med hela klassen, även hockeypojkarna. Ska bli kul tycker jag. Meningen är att vi ska vara ute någonstans, men blir det allt för dåligt väder så ska vi tydligen vara i min lägenhet. Blir spännade att se hur det blir, med tanke på att den bara är på 28 kvadrat. Trångt lär det ju bli i alla fall.

Jag har redan börjat vända om dygnet. Jag har blivit som min hamster, sover på dagen och är vaken på natten. Jag tycker det är trevligare att vara vaken på natten så egntligen spelar det ingen roll. Jag gillar mörkret, fast nu är det ju knappt mörkt alls på nätterna.

det får räcka för nu.


Klassen utanför Notre Dame



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar att du är tillbaka i bloggandet :D

2009-06-10 @ 11:26:53
URL: http://sockerflum.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0