Samma nätter väntar alla

Då har man sommarlov, känns för tillfället inte som det med tanke på det här vädret. Vi hade avslutning i skolan med tårta och betyg. Tyvärr var det svårt att vara glad eftersom andra var ledsena.
Får se hur den här festen blir ikväll, blir nog bara jag, Ida, Jennifer, kanske Linnea & Siri och sen Hockeypojkarna som skulle ta med sig lite folk, vilka det är vet jag ingeting om.

Var hemma hos Ida en stund efter att vi hade slutat, vi spelade lite The Sims 3, jag gillade det inte alls. Tycker att allt såg mera verklighetstroget ut i tvåan. Ska inte köpa det i alla fall, klarar mig alldels utmärkt utan.

Nej jag tror jag ska sova en timme eller något innan jag börjar fixa med allt, är en aning trött och det är väl inte så konstigt heller.

Förresten någon som vet något roligt man kan göra på Torsdag?


Kommentarer
Postat av: linnnnnnnnnnnea

yay, du uppdaterar :D

2009-06-10 @ 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0