Rymden i en låda

Jag och syster var hos hästarna idag, vi byggde en liten terrängbana på tre hinder. Gick väl sådär lagaom bra sen när vi skulle testa den, tydligen var det ena hindret riktigt läskigt. Vi tog även en galopp på islandbanan, det är kul.

Jag har även färgat mitt hår, blev trött på det blågrönaturkosa färgen så jag färgade över allt med svart. Det var egentligen meningen att det skulle bli rosa igen men jag orkar inte längre hålla på med tre olika hårfärger. Så nu är allt svart.

Sen har jag och syster suttit och kollat på Forrest Gump, otroligt nog har inte jag sett den förut. Den var inte alls som jag tänkt mig, men jag gillade den väldigt mycket. Lite jobbigt var det att vi inte kunde se slutet, för det fanns inte. Vi hade spelat in den här filmen för ett tag sen när den gick på tv och tydligen har det blivit något fel så att slutet inte har blivit med, riktigt störande. Det är inte någon som råkar ha den så jag kan låna den och kolla på slutet? Annars blir det väl att köpa den, har kollat på den massor av gånger när jag har varit inne på Ica Orrby och jag skulle inte ha något emot att ha den i min filmsamling. Sen måste jag säga det också att Tom Hanks är en riktigt bra skådespelare, han spela vad som helst för roller.

Imorgon blir det att åka in till staden med syster, jag ska köpa KLÄDER.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet någon som har den, tror jag ;-)

2009-06-15 @ 09:57:57
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0