Romeo återvänder ensam

Jag och syster åkte in till staden och jag shoppade lite faktiskt, två linnen/klänningar, en t-shirt, strumpbyxor, diadem och hårspary. Men fann ingenting på Carlings där jag fortfarande har ett presentkort på 500 kr. Funderar på att gå och köpa något och sen lämna tillbaka det, får man pengar tillbaka då eller ett nytt presentkort? Träffade en massa folk i stan hela tiden, bland annat Karin och Kristin som vi träffade flera gånger. Senare på kvällen efter min teorilektion var vi hemma hos dom och pratade massa minnen och arvikapepp <3  Bara 15 dagar kvar till arvika nu, helt otroligt.
Är hungrig och trött, så bäst att jag sover nu. Godnatt.


Stygg nattpromenad bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0