Motherless child

Idag har jag åkt buss in till stan och sen vidare till Grums för att hämta mitt presentkort på Carlings. för att sen ta bussen tillbaka till stan några minuter senare ta bussen tillbaka till stan. I stan gick jag till Carlings och köpte tröjan som jag har tittat på flera gånger och även ett linne, så nu är det slut på mitt presentkort. Sen tog jag bussen tillbaka till Hammrö igen.
Och nu sitter jag i soffan och har ingenting att göra ikväll, trevligt. Egentligen skulle jag till Arena men eftersom det inträde idag så har jag ingen lust. Syster har vänner här, så jag ska nog mest bara hålla mig undan hela kvällen. Får jag chansen rymmer jag nog härifrån, men just nu ser det rätt så dött ut.
Jag lyssnar på Bonnie M för tillfället, dom är grymt bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0