I'm in love with a Robot

jag lyckades på något vis sova till klockan fyra idag, har ingen aning om hur det gick till. Fast jag somnade ju inte förens vid fem så det är kanske inte så konstigt egentligen. Åt frukost när andra åt middag och sen gick jag ner till bibloteket och lämnade tillbaka filmer och lånade tre nya. Denna gången blev det Hornblower, Black Book och Damernas detektivbyrå. Den sistnämnda såg jag på förut, den var helt okej, har ju inte läst böckerna men jag tror nog dom är bättre faktiskt. Sen har jag inte gjort någoting resten av dagen, bara suttit vid datorn typ.
Imorgon blir det att gå upp tidigare i alla fall, typ vid tolv för sen ska jag leka med Polly som ska till Grums. Blir nog kul det.
Verkar inte som om det händer så mycket spännande på midsommar, blir nog bara jag, Siri och Jennifer som hittar på något, men alla är ur fattiga så vi vet inte vad vi ska göra.
Sen på lördagen så skulle jag egentligen ha varit och sett på Backyard Babies i arvika med syster och mamma, men det blir det nog inget med, för jag har inte råd. Istället ska jag nog hem till Malin som ska ha fest, wiie.

Har inte så mycket mer spännande att skriva, måste diska nu också .


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hornblower är superb!

Black Book också. :)

2009-06-18 @ 12:56:48
URL: http://www.victoriasblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0