I natt kan jag se vintergatan

Mamma kom efter ett tag och efter ha skjutsat ut syster till stallet så åkte vi vidare till ÖB. Fast vi gick först in på skokanonen där jag lyckades fynda tre par skor för ungefär 450 kr, med tanke på att jag kollade på ett par som kostade 500 dagen innan var det rätt så bra. Sen köpte jag massa saker på ÖB senare också, men tyvärr inte det jag skulle ha, ett partytält till arvika, dom var slut. Sen åkte vi vidare till lägenheten i Grums, vi åt mat och sen storstädade mamma min lägenhet så nu är det skinande rent. Jag undrar när man själv ska bli bra på såna saker. Resten av kvällen spenderades med att se på en dålig film, Livet runt 35 och till det blev det Monster och massa ÖB godis. Sen har jag varit duktig och lagat mitt internet som dog totalt där ett tag, instuktions böcker kan faktiskt vara bra ibland.
Bestämde mig förut för att köpa en ny ipod, men när jag funderade på det så kom jag på att jag egentligen inte har råd om jag ska överleva den här sommaren. En stund senare hittade jag 1000 kronor i en låda, jippe! Blir att köpa den imorgon, en gul 16 GB tror jag det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0