Här under vattnet är jag blå

Tydligen var det väldigt svårt att bli bjuden på någon fest ikväll. Jag hoppas i alla fall att alla studenter har det bra, ska bli kul att få höra vad folk har hittat på för galenheter.
Såg på en film nyss, Cristina Vicky Barcelona. Den var faktiskt väldigt bra, jag rekomenderar den verkligen.

Det känns som jag har tappat all kontakt med alla vänner som jag har utanför skolan. Precis så här var det förra sommarlovet också, jag träffade ju typ ingen av mina vänner då. Jag ser verkligen inte fram emot ett sån sommarlov igen. Det är galet, men jag är inte ens glad över att det är sommarlov. Det är så störande, kan jag aldrig få vara glad över någonting? Kan jag aldrig få vara nöjd? Jag måste skärpa mig. Jag är nog lite som Cristina i filmen.
Men jag vill ha någonting, men jag vet inte vad. Och som hon säger, jag vet bara vad jag inte vill ha. 

Jag funderar på ifall jag ska gå och lägga mig tidigt, för just nu ser jag ingen mening med att sitta uppe. Jag har haft så tråkigt den här dagen så att det inte ens är kul att vara vaken.

Jag känner att det här börjar bli ett nattdepprimerande inlägg, tillsammans med underbar musik av Kent som för tillfället bara gör mig mera depprimerad, så det är nog lika bra att sluta innan jag bryter ihop på riktigt. Känner att det har varit nära nu den senaste tiden.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du kunde ha kommit hiiit! Sovit på soffan har du ju gjort förut ;-)

2009-06-12 @ 13:45:06
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hoppas verkligen att vi kan ses i sommar massa! :D jag har ju fortfarande inte kommit och sett lägenheten :O

2009-06-12 @ 19:40:33
URL: http://sockerflum.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0