Allt har ett slut

Ny header, jag är inte nöjd. Men när blir jag det? Den får i alla fall vara kvar ett tag tills jag orkar göra en ny. Polly var här förut och hälsade på, blev mest att vi satt och pratade men det är alltid trevligt. Följde honom hem också så nu vet jag vart han bor, inte för att han brukar vara här i Grums men ändå.
Midsommar imorgon känns inte alls så kul, vi har verkligen ingenstans att vara och ingenting att göra. Väldigt bra, känns inte som om någon ska göra ngt speciellt  imorgon. Jag vet bara att jag INTE ska sitta själv i lägenheten, för det har jag gjort allt för många dagar nu. Ikväll blir det att se på film, denna gång blir det Hornblower, såg att den var riktigt lång men inte mig emot för jag har ändå inget vettigt att göra.

Det är tråkigt, för jag har ingenting att göra fram till Arvikafestivalen.
Nej, nu somnar jag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0