Dark star

Vi var i stallet vid elva tiden idag, så denna helg blev ingen sova länge helg. Vi tog in hästarna och gjorde ordning dom, tog en stund att lära känna Primo, har aldrig varit med om en blygare häst. Men efter ett tag blev han världens goaste. Det var kul att rida igen även om vi mest skrittade, det var en massa is på vägarna så det blev bara lite trav/galopp på sträckorna där det inte var någon is. Piggelin häst måste jag säga, passar mig alldeles utmärkt. Jag ska nu hedan efter ta hand om honom på helger då jag kan, kommer bli samma som för Ida som åker hem på helgerna och tar hand om hästen. Typiskt att sånt här ska hända samtidigt som man ska flytta till Grums. Men det ska bli kul att få börja rida lite igen och ännu roligare är att jag och syster har en varsin häst nu så vi kan rida tillsammans.

När jag kom hem såg jag några avsnitt av Top Model Kanda, helt onödigt och sen skrev jag klart Engelskan. Senare såg vi en film, Perfect Strangers som faktsikt var väldigt bra.

Min mobil är trasig, knapparna reagerar inte när man trycker på dom så ingenting funkar. Verkligen perfekt nu när jag verkligen inte har råd att köpa en ny mobil. Usch, allt handlar om pengar just nu. Känns som när jag äntligen har fått min lägenhet så har jag inte råd med något annat än att bara sitta där inne och inte göra någonting.
Dessutom måste jag betala shear and care imorgon och sen måste jag komma ihåg ihåg att ringa tandläkaren, har missat två tider nu så måste även betala dom avgifterna.

Min syster kom hoppande förut och var glad, hon sa att pappa hade köpt Kent boxen åt henne. Just i den sekunden ville jag bara strypa henne eftersom jag en dag innan hade bestämt mig att köpa den. Visst jag ska fortfarande köpa den men kommer ju så klart inte ha råd med den nu och hon ska FÅ den, buaäh..

När börjar jag imorgon, vad har jag för lektioner? Jag behöver ett fucking schema. Kan ni inte lägga ut dom nya på hemsidan?


Kommentarer
Postat av: DT

Schemana kommer till veckan! Marita har inte velat lägga ut dem förän de var helt "klara".



Ha det gott!

2009-01-26 @ 01:33:47
Postat av: DT

Schemana är är utlagda på hemsidan

2009-01-28 @ 00:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0