Måsta himlen falla ner?

Slapp förmiddag. Efter att hela familjen satt vid köksbordet och kollade reklamblad bestämde vi oss för att åka till Bergvik idag igen. Denna gång för att syster skulle köpa en Ipod, men det var tvär slut på dom överallt. Enbart rosa kvar som hon inte ville ha, lila skulle den vara. Jag ska nog själv köpa mig en ny Ipod snart, eftersom min börjar pajja. Visst dfen funkar fortfarande, men tänk tillexempel när jag sitter på tåget under europaresan och den går sönder och jag inte har någon musik, då skulle det vara PANIK. Lika bra att vara på den säkra sidan, dessutom vill jag ha en av den nya modellen Nano, en gul en tror jag. Sen när vi var på Bergvik kunde jag inte låta bli att gå in på Intersport och köpa mig min älskade Adidas tröja. Så, nu äntligen har jag min WCT Adidas tröja som jag har tjatat om så länge.
När vi kom hem åt vi mat, väldigt god mat för en gång skull. På sista tiden har mat inte intresserat mig alls, har inte velat äta överhuvudtaget.
Såg på Top Model, sesong start. Det var lite mysko måste jag säga, men kul att det har börjat igen. Sen såg vi på The Notebook från början eftersom Mamma ville se den, men i mitten av filmen stängde vi av den så min dator fick vila lite. Istället såg vi på slutet av Drömkåken, den är verkligen sjukt kul. Och sen såg vi klart på The Notebook, underbar måste jag säga.

Sista dagen imorgon innan helvets skolan börjar och jag har inte pluggat någonting nästan, jag är så himla dålig men jag klarar bara inte av det. Imorgon 08.40 ska jag till tandläkaren, tack för den tiden liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0