The story

Nyår blev lyckat trots allt, eller lyckat vet jag inte, men kul. Först hade jag, Ida och Jennifer lite förfest hemma hos Ida, sen tog vi en promenad hem till Tobbe, där Davor, Peter och Malin också var. Där blev vi bjudna på en lyxig nyårsmiddag och efterrätt, verkligen jätte gulligt. Efter lite party och ishockey tog Ida och jag bussen in till stan, vi kom precis fram till torget vid tolvslaget. Vi mötte Linnea och Siri och sen så träffade jag massor med människor som jag känner lite överallt. Lite kul att man träffar folk som man inte har pratat med sen man gick i lågstadiet. Tappade bort Ida som försvann till Grums med sin mystiska kille. Jag missade sista bussen till Grums, eller rättare sagt sket i den. Istället hamnade jag på en efterfest i Skåre med 6 st killar, Bullen, Krolle, Kungen, Perra, Michael och Simon. Lite kul att träffa Michael igen, träffade ju honom i sommras på Arvikafestivalen då jag umicks rätt mycket med honom. Har inte sett honom sen dess, viste inte ens att han bodde i Karlstad, eller ja Skåre. Vi hade i alla fall jätte kul med mycket gitarrspelande, tuggumi, tandkärm och lakrits dricka och en massa galna saker. Sov sen kvar där, kunde dock inte somna förens 7-8 tiden eftersom jag höll på att frysa ijhäl. Sen var det lite svårt att sova med en massa ringade mobiltelefoner överallt. Lite skumt kändes det faktiskt att vara där med tanke på att jag knappt känner någon av dom så väl. Bulle och Krolle har jag ju träffat ett antal gånger nu, Kungen och Perra har jag träffat men aldrig pratat med, Michael träffade jag ju på Arvika och Simon har jag aldrig sett förut. Men jag ångrar mig verkligen inte att jag följde med dit.
Vi vaknade sen vid tolvtiden. Tog mig in till stan och sen tillbaka till Grums, för att hämta min saker och för att umgås med Ida i några timmar, vi hade endel att prata om. Även Jennifer kom en stund innan mina föräldrar kom och hämtade mig. Vi skulle nämligen på middag hemma hos Kusinen. Lekte en massa med bus Arvid, gulligare unge finns inte. Tittade sen på E.T på tvn, har inte sett den på hur många år som hellst.

Blev inte så mycket bilder från kvällen, glömde bort att ta några.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0