Ge mig din kyla

Nu har jag sett filmen alla pratar om, den som alla säger är så himla bra, Twilight. Och även jag måste medge att den var det, jag älskar den vekligen. Helt otroligt, det var länge sen jag blev så här efter jag har sett en film. Jag var helt mållös när jag gick ut ur salongen. Sen är det ju svårt att inte falla för vampyren Edward Cullen som spelas av Robert Pattinson, fast det gjorde jag ju redan när han var med i Harry Potter och den flamande bägaren. Men jag måste nog säga att asiaten var sötare, eller Justin Chon som han heter, skräll föresten att jag ska tycka det liksom.
Efter bion åkte vi hem, såg på ännu en film. Mothman hette den, helt okej. Lite ströande bara att man inte fick veta så mycket, utan den bara sluade.
Sen så sjöng jag och syster lite Abba singstar, jag vann, varje gång!
Hade tänkt att kolla lite på The Notebook nu som jag laddade ner förut idag, det är också en underbar film. Men jag tror jag ser den imorgon och kollar på lite I survived a japanese game shon istället.

Föresten, förut idag så råkade jag förstöra min dator ännu mera. En tangent trillade av och den är omöjlig att få på igen. Det är inte som ett vanligt tangent bord som man kan flytta runt på tangenterna som man vill, som folk gör i skolan. Nej, det är massa små bitar under som har lossnat. Verkligen störande, så nu har jag ingen Caps Lock knapp.

Jag såg Åsfjärden reklamen på både bion och på tvn idag, har i och försig sett den på tvn ett antal gånger förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0