Ett tidsfördriv att dö för

Jag skrev aldrig igår eftersom jag hade bestämt mig för att lägga mig tidigt och klokan var redan då 3 på natten. Skoldagen var hemsk, det har inte alls varit kul att börja igen. Nya Schemat är förjävligt, behöver lägenheten NU! Annars kommer jag tidigast vara hemma klockan 18.00, känns ju lagaom kul sådär. Det enda roliga just nu är väl att det är bestämt nu att jag, Ida, Siri, Jennifer och Linnea ska stanna kvar efter europaresan. Vi tar samma tåg som resten av klassen, men istället för att åka hem hoppar vi av i Berlin och stannar där i några nätter. Vi har till och med hittat ett bra vandrarhem tror vi, billigt i alla fall. Egentligen ville vi bo på det vandrarhemmet som jag och Ida tänkte bo på förra gången då vi hade tänkt åka dit. Men vi lästa att man var tvugen att vara 18 för att bo där och det kommer inte dom andra flickorna vara, bara jag.

Efter skolan träffade jag Ward inne i stan, vi gick och fikade på Coffie House by George. Där satt vi i fyra timmar, ända tills dom skulle stänga. Då gick vi istället runt i stan eftersom vi inte kunde komma på något att göra, vi träffade Sara, Linus flickvänn och var med henne ett tag. Vi försökte att få dom talande papperskorgarna som egentligen är soptunnor att tala, det gick inte bra. Jag förstår mig inte på dom. När Sara sen åkte så satt vi på Mc Donalds och väntade på våra bussar och lekte med min kamera som jag verkligen måste lära mig.
När jag kom hem så såg vi på "Vi hade i alla fall tur me vädret" som inte alls var rolig, helt värdelös måste jag säga. Efter det såg jag och syster på "The sisterhood of the traveling pants 2", synd att dom har dragit ihop Andra, tredje och fjärde boken i en film, blev lite förvirrande. Men visst den var ganska så bra ändå.

Idag sov jag till två och ar inte gjort någonting sen dess. Jag vill göra något ikväll men just nu ser det ganska mörkt ut.
Känner verkligen inte för att sitta hemma idag.

Jag tog bara suddiga bilder igår


Kommentarer
Postat av: Ida

Har fått svar på mailet nu, helt bajsigt.

2009-01-10 @ 17:23:13
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0