Ge mig din svala hud

Jag blev hemma hela kvällen, gjorde inte så mycket faktiskt.  Jag tittade på På spåret, Filip och Fredrik var ju med så då är man ju tvugen att titta, men det gör jag så gärna för jag gillar det programmet. Sov en stund i soffan och sen kollade jag på en film som gick på ettan, Vem är Forrester? hette den och var verkligen jätte bra. Se värd.

Imorgon någon gång efter att jag har vaknat så ska vi åka och kolla på en soffa och lite andra saker. Sen så ska jag försöka göra något imorgon kväll, visst det är trevligt att vara hemma ibland på helgerna, men hellst inte både fredag och lördag.

På söndag ska jag och rida och ta hand om Primo igen, jag blev seriöst helt kär i den hästen.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag såg också på Forrester =) Jag tyckte också om den, enormt mycket. Den hamnade på min köplista =)

2009-01-31 @ 20:59:53
URL: http://www.victoriasblog.wordpress.com
Postat av: DT

Ett länktips: http://skrivihop.nu/ ;-)



Ha det gott

2009-02-01 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0