Rymden i en låda

Jag är seg på att skriva här, jag orkar inte riktigt. Funderar lite på att göra som BlondinBella och ta en paus från bloggandet, som tur är har inte jag lika många besökare här så jag gör ingen besviken.


Det blev en trevlig lördagkväll igår, tio musikaliska killar och jag. Daniel, Pierre, Toffe, Jonas, Sebb, Kungen, Krolle, Bullen, CF och Andreas, jag gillar att skrva namn men det kanske inte är så intressant för er att läsa. Vi spelade ett antal omgångar Fuckmaster, mycket underhållande måste jag säga. Sen körde vi jag har aldrig också fast jag var inte riktigt med på det eftersom det mest blev killgrejer. Fast jag fick reda på en ganska kul sak som vi inte behöver ta upp här. Vi fick några uppträdanden av CF, han spelade Johnny Cash låtar med Gollum röst, höll på att smått dö då. Denna gång åkte jag faktiskt hem, lite tråkigt men det var nog bäst så i alla fall.

Idag har jag sett på P3 Guld galan två gånger, spelade ju in den från lördagkvällen. Det var dubbelt så bra som Grammisgalan. Väldigt bra framträdanden var det, blev helt kär i John Me med Love is my Drug. Jag vet att jag har hört den förut, men jag vet inte vart. Har i alla fall gått runt och sjungit på den hela dagen. Sen så var ju Detektivbyrån helt underbara också och det bästa är ju att dom är ett Karlstad band.
Såg även på filmen Den Vita Massajen som jag har fått låna av Victora, den var verkligen sevärd. Den var faktiskt riktigt bra, fast jag har inte riktigt bestämt mig ifall jag gillade slutet.

Jag längtar faktiskt till imorgon, efter skolan. Har jag berättat det att jag ska och kolla på en lägenhet på rinvägen i Grums? Hm, tror inte det. I alla fall ska jag göra det och om den är bra så tar vi den. Hoppas, hoppas, hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0