Luke Skywalker

Idag har jag inte varit på Bergvik men jag har varit hos tandläkaren på skoghall 08.40. En aning trött sådär efter 3 timmars sömn, vaknade nog inte på riktigt föräns jag satt i tandläkarstolen med lampan rakt i ögonen. Såklart började dom klaga på en utav mina snea tänder som vanligt som dom har sagt till dom på tandregleringen att dom ska fixa och som dom inte gjort. Så nu satt dom in några ståltrådar runt den, ska jag aldrig slippa sånt? Jag ska dit nu en gång i veckan och skruva åt den också, hela Januari ut och kanske februari också. Nu UB vet jag vad du menar med håriga tandläkarhänder, usch jag höll på att spy där ett tag. Jag tycker faktiskt att alla ska ha handskar på sig.
När jag kom hem gjorde jag det som jag inte borde ha gjort, jag gick och la mig och sov ända till tre. När jag sen gick upp åt jag kladdkaka till frukost.
Såg på Grammis galan förut, alldeles för lite Kent med. Det enda bra var väl att Håkan Hellström vann årets Manliga Artist och att Kleerup vann en massa priser också. Det roligaste var i alla fall Håkans pik till Carolina Gynning.

- Jag trodde Kleerup skulle få det här eftersom du och Kleerup hade... ja... Jag har suttit och groggat här borta, sa Håkan Hellström.


Kommentarer
Postat av: DT

Uttnyttja tandvården när du är ung... sen blir det DYYYYYYYYRT.



I know.

2009-01-08 @ 05:28:04
Postat av: Micaela

Mums med kladdkaka! :)

2009-01-08 @ 05:37:17
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0