What have I done to fall so hard for you?

Hemma och är sjuk. Vaknde upp och var jätte förskyld och hade ont i magen, men bestämde mig ändå att gå till skolan. Men när jag kom till busshållsplatsen så märkte jag att jag hade kollat fel på bussen som hade gått tio minuter tidigare. Så det var bara att gå hem igen eftersom nästa buss skulle gå om en och en halv timme. När jag kom hem mådde jag ännu sämre så jag bestämde mig då att jag lika gärna kunde stanna hemma, så jag ringde och sjuk anmälde mig. Och sen sov jag och Hugo till halv fyra, eller jag gjorde det i alla fall. Blir jag inte sämre så kommer jag nog antagligen till skolan imorgon.

Jag fick reda på igår kväll att The Killers ska spela på Hultsfredfestivalen och att det ska vara deras ända Sverige spelning, alltså kommer dom inte till Arvikafestivalen som alla har pratat om och som jag hade hoppats på. Verkligen väldigt synd, kommer inte ha ork eller råd att åka dit eftersom det är precis efter arvika. Och sen läste jag också att The Paper Faces hade splitras, fast det var visst länge sen. Dom var enligt mig ett jätte bra band men inte alls kända så det var nästan ingen annan som visste vilka dom var.

Min mamma ligger på golvet och räddar en plastdocka med hjärt och lung räddning, hon har varit på någon kurs om det idag och blivit någon sorts instruktör i det. Nu föreläser hon för mig om det, kan ju vara bra att lära sig.

Såg på Andra Avenyn förut, nu vet man vem som är pappa till Silvia. Inte så svårt att lista ut egntligen med tanke på förra avsnittet. Jag stör mig på att det bara visas en gång i veckan nu istället för tre. Man måste vänta så länge på nästa avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! KOMMER KILLERS TILL HULTSFRED!!:o DAMN, jag måste ju typ dit då ju. Jobbigt, jag har egentligen inte pengar till det.

O du måste komma till skolan imorgon, jag har velat diskutera andra avenyn hela dagen. Jag försökte med Linnea och Jennifer men det fattar inte så mycket, det var mesta jag som babblade. Dramatiskt avsnitt alltså!!:O HAHA, krya på dig<33333

2009-01-21 @ 19:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0