Join me in death

Fredag, var hos tanläkaren på morgonen igen, andar gången den här veckan. Ståltrådsaken som jag har mellen en tand trillade ju ur i onsdagskväll. Sen bar det iväg till skolan och massa tråkiga lektioner, fast det var väldigt härligt att vi inte hade samhällskunskap eller Religion u-land, så vi slutade redan vid ett. Åkte tåg in till stan och träffade mamma, vi köpte ännu lite saker till lägenheten, muggar, ljuslykta, fat som jag ska ljus på, smörkniv och kapsylöpnnare. Har i alla fall bestämt hur jag ska ha det nu, det kommer bli mörkt och mysigt och gå i färgerna röd, rosa, orange, lila m.m. Det kommer även att bli asien inspererat, inte minst Indien inspererat. Föresten så åker treorna till Indien nu på lördag, ska jag vara ärlig så är jag inte avensjuk alls, jag längtar mest till våran egen resa, europa resan. Det kommer bli så himla kul och inte minst Berlin, vi har nu bokat vandrarhem. Linnea gjorde igår en kalender så vi kunde kryssa för antal dagar det är kvar med massa vackra bilder, haha. När jag kom hem så fick jag min nya mobil, eftersom den förra är helt trasig så köpte pappa en ny åt mig, det är en likadan som min förra fast den är svart istället. Har suttit och lagt in allas telfon nummer nu i några timmar, verkligen kul. Ikvall vet jag inte vad det blir, ingeting antagligen.

Igår så gjorde jag mina två sista prov som jag har haft efter mig från ettan, två naturkunskaps prov som inte gick så jätte bra, vet inte ens om det blir G. Sen lämnade jag in sista samhällskunskaps arbetet också så nu är allt från ettan klart iaf. Lite skönt känns det i alla fall, även om jag har massa annat efter mig nu.

Fick just reda på att jag har förlorat 30 000 på mina fonder iår, känns bra... Pengar som jag verkligen hade behövt nu.

Jag vill ha min lägenhet NUU! Men såklart ska GHAB vara sega och krångla en massa. Skulle ju ha fått den nu på söndag egentligen, men den ska inte besiktas förens på tisdag så det blir väl runt där någon gång jag får den.

Sådär ett blogginlägg, wow..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0