En annan typ av disco

Det blev inte så mycket sovmorgon, blev väckt att sms från förvirrade klasskamrater och även av mina föräldrar som trodde att jag hade försovit mig. Vi fick i oss lite lunch innan lektionerna började, svenska då jag och Ida spenderade nästan hela lektionen i kopieringsrummet där allt kan hända. Sen hade vi idrott, jag var inte med pågrund av hemsk mensvärk och nystartad förskylning. Efter det hade vi en kort samhällskunskaps lektion. När vi skulle åka hem så tog alla seg bussen genom Vålberg, förutom jag, Victoria och Linnea, vi tänkte ta 700 bussen. Men istället fick vi skujts in till stan av Mattias och inne i stan fick vi skjuts hem av LInneas pappa till Hammarö, så jag var hemma en timme tidigare än om jag hade åkt buss. Verkligen jätte snällt, tack!

När jag kom hem lagade jag mat och sen så såg jag och syster två avsnitt av Kenny Starfighter, älskar det verkligen. Wollie Bollie. Och efter det såg jag på Top Model och lite av Independence Day som jag har sett ett antal gånger.

Fick lust att fota lite förut, så här kommer det lite vattenbilder då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0