I'm in love with your brother

Dagen började med engelska, spanska och där efter en lång håltimme. Försökte plugga samhällskunskap samtidigt som jag träffade Herman för första gången, eller i alla fall första gången jag testade honom. Samhällsprovet sen gick rent åt helvete, svarade lite på första sidan men sen gav jag upp. Får göra om det någonon gång och då ska jag plugga järnet och försöka förstå mig på det där, känns ganska omöjligt. Sen hade vi våran första Religion U-lands lektion idag och det var väldigt intressant faktiskt, jag gillar religion.
När jag sen kom hem vid halv sex någon gång så fixade jag mat och gjorde mig i ordning och sen var det bara att åka in till stan igen. Var på spelning på UNO, både Bermuda och Inferior spelade. Nu efter att jag har sett Bermuda tre gånger så måste jag säga att jag börjar gilla dom nu när man känner igen låtarna lite, dom är faktiskt väldigt duktiga. Även Inferior var helt okej, fast det blev lite jobbigt där i slutet. Träffade också en massa trevligt folk som vanligt, var mest med Ward, Malin och Martina. Träffade killarna från nyår också, men hälsade bara på en utav dom. Hatar att jag ska vara så blyg ibland när det gäller vissa personer, är det så svårt att bara gå fram till folk och hälsa på dom, eller han kanske man ska skriva.? Den snygga mystiska killen, som jag egentligen inte vet någonting om.
Jag kunde ha fått följa med hem till Johan, kompis till Ward men hade verkligen ingen lust med det. Berodde mest på att det hade blivit en aning pinsamt med tanke på en en annan person som också skulle dit, sen så kände jag mig inte särskilt pigg heller, jätte trött och just nu känns det som jag har lite feber. Istället så tog jag halv tolv bussen hem. Ska faktiskt gå och lägga mig alldeles snart, tänkte bara att jag skulle vänta på att min familj skulle komma hem först men jag vet inte riktigt vart dom har tagit vägen.
Tog en massa bilder från spelningen också, men jag lägger in dom imorgon om det blev några bra, knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0