revolt

Behaglig skoldag, sovmorgon och och sluta tidigt, eller tidigt ska jag inte säga för tre är inte tidigt. Vi hade musik och fick sjunga massor, men det är inte kul när det bara är jag och Siri som sjunger.
Jag har pluggat samhällskunskap, men det kan bara gå och dö för jag fattar ärligt talat ingenting utav det. Och då menar jag det verkligen, jag skulle bli förvånad om jag ens fick en poäng på det här provet.
Mitt humör är på bott igen och jag hatar verkligen allt just nu. Det är skolan som får mig på sånt här dåligt humör, eller nej det är jag själv som gör det  pågrund av att jag är så dålig i skolan. Det enda jag tänker på är alla läxor, prov och inlämmningar som ska in och göras, men gör jag något? Nej.. Det är verkligen inte kul längre, har lust att bara skita i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0