Now I wanna sniff some glue

Jag borde egentligen sova, men tänkte att jag skulle skriva ett kort litet inlägg om min dag först. Sov länge, nästan till klockan två och det behövedes verkligen. Jag hade nog kunnat sova hela dagen om inte mina föräldar hade väckt mig. Satt vid datorn hela dagen, har kollat massor på "I Survived A Japanese Game Show". En amerikansk serie som går ut på att ett antal Amerikaner ska vara med i olika GALNA japanska tävlingar. Väldigt underhållande faktiskt, det var Ward som tipsade mig om det en natt när jag hade tråkigt. Senare på kvällen fick vi middags gäster, en annan vuxen kusin och hans familj. Det var trevligt även om jag egentligen hade lust att göra något annat, fast det skulle jag aldrig ha orkat ändå. Syster kom hem sen senare, har saknat henne.Vi tog en promenad med Hugo sen när dom åkte hem och berättade för varandra om våra galna nyårsafton, kuligt. Nu har jag kollat på ännu mera program av "I Survived A Japanese Game Show", det blir bara galnare och galnare för varje gång...

Snart dax att sova,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0