Jag skadar dom som ler

Idag sov jag till halv 3 för då blev jag väckt. Tänk vad skönt att någon gång bara få sova tills man vaknar. Vi åkte in till stan, hela familjen vid fem tiden. Vi skulle äta på Glada Ankan men när vi kom dit så satt det en lapp där att det var stängt pågrund av ombyggning, så istället gick vi till Score. Och det gjorde mig inte alls något, för där visade dom hockeymatchen, Färjestad - Modo. Färjestad förlorade dessvärre men det var kul att se ändå, dessutom var maten väldigt god. Vi gick sen till Scala teatern, vi hade ju biljetter till Nyårs Cabareten. Tyvärr tyckte jag inte den var så jätte bra, hade heldre gått på bio som jag hade tänkt. Åkte sen hem och kollade på ännu mera hockey, Sverige - Slovakien juniorer. En väldigt underhållande match, 5 - 3 till Sverige, en biljett till finalen på måndag tror jag det var. Måste se.
Såg sen på filmen Finding Neverland, den är så gullig och hemsk.


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, jo visst är det du ;) Fast utan panna och med väldigt knepiga proportioner. Aja, man kan inte vara bäst på allt! <3

2009-01-05 @ 00:39:39
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0