I already miss you

Jag har blivit ägare till en micro, en dyr och silvrig en. Familjen Kahn ska nämligen bygga om sitt kök, vardagsrum m.m. och så ska jag få deras micro. Thank you very mutch. Nu är det bara 99 saker till jag behöver till lägenheten.

Torsdgar är trevliga skoldagar, sovmorgon, fältstudier A, historia och musik. Vi var jätte flitiga under flätstudierna och skickade iväg flera mejl, bland annat till Slagsmålsklubben. Vi tänkte att vi kanske kunde träffa dom när vi är i Berlin eftersom dom bor där, tyvärr är ju inte Matilda med då, men får vi svar kan vi ju inte missa den chansen. Musik lektionen var kul, vi fick sjunga en massa. Jag tycker om att sjunga. Ida var med oss eftersom draman var inställd som vanligt.

Imorgon ska klassen hem till Ulf på yttligare en filmkväll, vi ska såklart se den andra Arn filmen och även några andra filmer antar jag. Sen ska vi äta kilovis med morötter och dipp, pax för första morotsskalare! Av någon underlig anledning tycker jag det är super kul att skala morötter. 

Nu ska jag fixa håret och där efter blir det konståkning, killarnas långa program, det absolut roligaste. Dessutom så är det tre svenska killar som har gått vidare till finalen, Adrian Schultheiss, Kristoffer Berntsson och den nya sjuttonåringen Alexander Majorov. Konståking facinerar mig, jag önskar att jag också kunde åka. Det är så himla synd att min syster har slutat med det, älskade att följa med och titta på hennes träningar och tävlingar.

Jag har helt plötsligt börjat gilla kvinnliga musiker, så som Anna Ternheim, Lykke Li, Robin och Regina Spector. Knepigt, det har jag aldrig gjort förut.. Men ny musik är alltid trevligt.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Yay! Morötter! =D Pax för morotsskalare number two!

2009-01-22 @ 22:53:21
URL: http://www.victoriasblog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0