Cowboys

jag ska göra en cp lista först innan jag sover, bara för att .

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast - Nej jag har inte pratat med honom sen dess, men det var två dagar sen.
Vad gjorde du klockan två i natt? - Kollade på I survived a japanese game show
Vad är det första du gör på morgonen? - Vaknar
Vem är den sista du tänker på innan du ska somna? - Det är väl olika varje gång
Vem ligger först på senast uppringda listan? - Pappa
Saknar du någon just nu? - Ja, jag saknar många
Har du sett din bästa vän gråta? - Jag har ingen speciell bästa vän
Vilka vitaminer tog du när du var liten? - Ska man komma ihåg det?
Vad åt du senast? - Skumtomtar
Har du fått någon komplimang idag? - Ja, att mitt svarta hår var fint
Har du varit med i en rättegång? - nej
Är du polare med dina grannar? - Nej, bara massa små barn
Vilka språk pratar din mamma & pappa? - svenska
Vilka länder har du bott i? - Sverige
Senaste piercingen? - Ingen, men snart så! :D
När åkte du bil i mer än 15 minuer? - I torsdags
Gay? -  Inte jag.
Har du deckat/spytt för att du druckit? - Ja
Har du äggat någon? - Äggat, va?
Har du täckt någons hus med toalettpapper? - Nej, men vårat träd blev täckt av det en gång
Suger det här? - Nej, det är kul
Har du varit på stranden? - Idag, nej?
Minns du dina musiklärares namn? - Japp, Mats
Hur bra syn har du? - Super bra!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? - Hatar hajar, så nej
Vad skulle du säga om nån sa att den var kär i din bror? - Skulle bli en aning förvånad eftersom jag inte har ngn bror
Har du varit utomlands? - Ja ett antal gånger
Har du sett din bästa vän naken? - Men, jag kallar inte folk för bästa vänner.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? - Ola och Jennies
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? - Ja, helt galna
Vart är dina syskon just nu? - I rummet bredvid mitt, sover.
Vad var det senaste drömmen som du minns? - Haha, vill inte skriva ner den
Vilken tid gick du upp i morse? 14.00
Vad ska du göra i helgen? - vet ej, kanske åka skidor p söndag
Vad står det i det 15 sms:et i din inkorg? - "Självstudier med ditt land då jag har u-landskunskap med SP1. Take care - jobba hemma där."
När var du riktigt sjuk senast? - Hm, i sommras tror jag 
Är den senaste kändisen du tog på? - ehm, Jocke i Hardcore superstar?
Vad finns i din bakficka? - har ingen
Färglinser? är fint om, men jag kan inte få i dom i mina ögon
Vem sov senast i din säng? Hugo
vad betyder mest för dig? Mina tekniska prylar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0