Come Sunshine

Humöret var på bott, inte alls motiverad för skola. Kände mig bara depprimerad när jag satt på bussen påväg till Grums. Visst det blev lite bättre senare på dagen, men jag orkade inte alls jobba eller ens lyssna på en enda lektion. Är det inte meningen att man ska vara utvilad nu efter tre veckors lov? Jo.
Vi slutade tidigit eftersom vi inte hade någon musik, konstigt no kändes det som världens längsta skoldag.
Näe jag kom hem började jag kolla på Mirorrs med syster och Evelina, jag somnade för den är så värdelös. Sen gjorde vi en massa annat också, som att sitta och titta på massa Björn Gustafsson youtube klipp. Min syster är bäst på att härma honom, men hon vägrar alltid att göra det. Hon är bra på att härma det mesta faktiskt.
Resten av kvällen har jag varit ganska kulturell och kollat på tv, Antikrundan, På spåret, Leslie och dom Kallar oss Artister.

Nu ska jag sova, för jag är faktiskt trött och sen brinner nog min dator upp snart.


Kommentarer
Postat av: Tove

haha utvilad e nog det sista man e efter alla partyhelger....

2009-01-09 @ 06:55:30
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0