Vad ska vi göra med Henry?



Alla hjärtans dag. Ska absolut inte firas för min del, skulle inte ens fira det om jag nu hade någon att fira det med, alldels för gulligt för mig. Istället ska jag imorgon på Rockkarussellen på Mörmogård, både Vidar och Bermuda är med och spelar. Efter det ska jag och några människor ( vilka det nu blir ) till Arena för att gå på Club Radium, hoppas på en grymt kul kväll. Önskar just nu att jag var i Grums, hemma hos Ida tillsmmmans med vår nya vän och hans kusin. Men istället har jag varit hemma hela kvällen och sett på film tillsammans med min familj.
Min blogg är lite nere just nu, tar en liten halv paus just nu.
Ska se henne imorgon, här under.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0