She

Hemsk natt, knappt att jag sov någonting. Hade så himla ont i magen, riktigt kramp ont. Vid halv sex ringde klockan, var tvugen att gå upp så tidigt eftersom jag skulle ta bussen till skoghall för att kunna ta mig till tanläkaren ännu en gång, börjar bli riktigt trött på det. Tråkig skoldag, satt mest bara av alla lektioner. Jag har kommit på att IP process 2 är helt galna, för någon dag sen kastade dom stolar på varandra på deras svenska lektion, tänk att vara lärare åt dom. Jag och några till fick sluta tidigare eftersom vi inte skulle göra något prov på resurs tiden så tyckte våran svenska lärare synd om oss att vi skulle ha en så lång håltimme, så istället fick vi hemuppgifter. När vi kom hem så pratade jag med Ida, vi tänkte planera morgondagen eftersom vi skulle på bio då, men när Ida kollade biocheckarna såg hon att dom gick ut idag. Så vi gick på bio nu ikväll istället, Linnea och Siri följde också med eftersom Linneas biocheckar också ut. Vi såg i alla fall på I taket lyser stjärnorna som var jätte bra. Lite besviken på att det inte alls var något Kent med i filmen och att han som spelade Sakke som även spelar Tzatziki inte var med så mycket. Det var roligt för vi hade hela biosalongen för oss själva, så borde det alltid vara. Ida missde sista bussen hem till Grums så hon fick bo hos Linnea, egentligen skulle hon väl ha bott hos mig men det blir lite jobbigt eftersom jag och alla andra som går musik estet inte ska till skolan imorgon. Vi ska istället på musikal, Spring awakening som jag har velat sett jätte länge. Hoppas på att den är så bra som alla säger.
Nu ska jag sova snart, hoppas att jag får lite sömn denna natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0