Until we bleed

Bästa helgen på väldigt länge. Blev först firade i skolan i fredags med gullig liten tårta som var super god. Efter skolan åkte jag och Ida in till staden och åt på sjökvisten och sen var vi hemma hos Daniel en liten stund. Vi tog sen åtta bussen till Grums, där även Matilda, Sascha och Jennifer klev på. Vad jag då inte visste var att även Linnea och Siri var med på bussen, dom kom sen senare till Ida och överraskade mig med den största tårtan jag någonsin har fått och lite presenter. Kvällen blev kul, vi var riktigt party där ett tag, fast det dog ut vid tolv tiden då vi bara satt och pratade. Alla var trötta så vi gick och la oss rätt tidigt. Åkte sen hem nästa dag med elva bussen, eller inte hem, jag hoppade av på Bergvik där mina föräldrar hämtade upp mig och sen åkte vi hem. Blev firade av dom med massa paket, mest saker till lägenheten men även dom hörlurarna som jag har velat ha. Vid fyra kom sen släkten för att fira mig, dom paketen jag fick då bestod också för det mesta dels av saker till lägenhetn. Fick bland annat en elvisp, japanskt porslin, en svindyr ring förr 1000 kronor m.m. Efter massa mat och tårta åkte jag till norrstrand på förfest hos Daniel, där var Ward, Malin, CF, Krolle, Kim och Alex. Vi hade kul som vanligt och vid 10 tiden åkte vi in till stan, först en sväng på Eddies så jag skulle kunna köpa mitt första paket cigg, chokladcigg! Sen gick vi in på Score, vakten sa Grattis till mig. Där inne hade vi skit kul, orkar inet skriva allt. Malin och jag träffade i alla fall några killar som ville ha med oss på efterfest, men vi nobbade dom och tur var nog det. Tog sen sista bussen till hammarö. Orkar inte skriva allt så detaljerat.
Kommer nog bli Arena nu en tid fram över, en massa bra band. Till exempel så kommer Kleerup.

Idag har jag varit hos Primo, världens mysigaste ridtur i snön tillsammans med syster och Lisette.
Såg på "Lost in translation" som jag har lånat av Linnea, den var faktsikt rätt tråkig, hände verkligen ingenitn i hela filmen,.

Har en massa bilder från helgen, men orkar inte lägga in dom nu.

Kommentarer
Postat av: **

Hmmm...

2009-02-09 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0