I can't stop this feeling I've got


Åkte till skolan, var med på spanska lektionen, mådde pissdåligt, sjukanmälde mig och åkte hem. Sov sen i soffan i ungefär fyra timmar, mår fortfarande inte riktigt bra så kanske blir att jag stannar hemma imorgon också. Sen så är det problemet med min hand också, den mår inte alls bra efter olyckan med hästen. Och det blev värre igår när jag på något konstigt vis gjorde något med den när jag skulle hoppa av hästen efter en lång underbar ridtur i snön. Så nu gör det ont hela tiden och kan kanppt bära något med den.
Helgen var väldigt trevlig, i alla fall lördagen. Misslyckad till en början när jag och Linnea skulle åka på Rockkarussellen som var på Mörmo gård. Vi var klara för att åka innan sju då det skulle börja, vi fick då reda på att det inte skulle börja förens klockan åtta. Så vi bestämde oss för att åka på UKM som var på Folketshus, där även min syster var. När vi kom dit var de precis slut, så vi gick till Ica för att fördriva tid. När vi sen kom till Mörmogård fick vi reda på att Vidar skulle spela halv tio och sen skulle Bermuda spela efter det. Typiskt, eftersom jag skulle ta bussen till stan klockan nio. Jag såg i alla fall dom tre första banden innan jag skulle åka, en aning besviken över att jag missade dom som jag verkligen vill se. Åkte sen till Kronoparken på förfest som jag bara hann vara med på i tjugo minuter, men jag hann uppleva massa galna saker på den stunden. Vi drog sen till Arena och jag hade hur kul som helst, fick lite arvika feelings faktiskt. Var kvar där tills det stängde. Förresten, Emmon var riktigt Grym. Längtar till nästa helg, då blir det Backyard Babies på Nöjes med mig själv eftersom ingen vill följa med mig. Lite halv läskigt eftersom jag aldrig i hela mitt liv har varit där inne, men dte blir nog kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0