Jag minns en dröm om snö

Måndag lika med mördagdag om man ser det till schemat, fast i själva värket blev det rätt slappt. Svenska då vi knappt gjorde något, två engelska lektioner då jag inet gjorde något, två matte lektioner då jag inte heller gjorde något. Istället så var jag och Ida jätte flummiga, hon fick för sig att hon absolut skulle hitta en kille till mig. Spårade väl ut en aning och nej hon kommer inte lyckas för ingen duger ju åt mig. Vi drog in Joakim i konversationen och det spårade ut ännu mera, men kul var det i alla fall. Vi hade sen samhällskunskap och då var jag faktiskt aktiv och hängde med hela lektionen.

När jag kom hem såg jag på Emil i Lönneberga, så himla bra är det. Sen så började jag längta otroligt mycket till sommaren när jag såg det där, svensk varm sommar när den är som allra bäst. Såg sen på Beck - Skarpt Läge som gick på tv igår, den är bra men har sett den förut. Pluggade även Islam, hur ska jag få in det i huvudet? Fattar seriöst ingenting... HJÄLP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0